maanantai 7. lokakuuta 2013

Harvinaisen hyvä maanantai.

Nyt se on joulunaika saatu meiän kämppään. Kynttilät palamassa ja rauhallista musiikkia soimaan. Tää huone alkaa muistuttaa aikalailla jo kotia ❤ jouluunha on vaa kaks kuukaut viel... Hyvä kuiteski olla ajois liikkellä !



Tänään tuli huomioitua se asia, että oon kyllä oikealla linjalla. Me jätettiin täks viikoks rakas radiotalo ja ollaan lehtitoimittajien kanssa samassa ryhmässä nettilehden teossa. Eli tää viikko ainakin omasta mielestäni muistuttaa aivan liikaa niitä ensimmäisiä viikkoja. Nyt saa toki valita vapaammin aihetta ja me ruvetaakin Eltsun kaa käymää nää meiän Voitsin vapaa-ajan aktiviteetit läpi ja tehään niistä sitten se artikkeli :) sinänsä kiinnostavampaa ku ekojen viikkojen kuivahkot uutishommat. MUTTA... 
Tänää oltiin siis 3 tuntia luokassa ja puolentunnin päästä huomasin ajatuksien  kulkevan ihan jossai muualla ja naurettiinki Soilan kaa et huomaa kuinka RTV:läiset on tullu paikalle. Meiän tekee mieli vaa heittää kuperkeikkoja ympäri salia ja hyppiä pöydillä huutaen että " lattia on laavaa". Takapenkin panostajat.

 Ja äiti, kyllä mä kuuntelin mitä siellä puhuttiin. Älä huoli !


Sen puoleen oli kyllä hyödyllinen tunti, että mun kahen vuoden pohdinta päätty ratkasuun. Oon kaks vuotta ettiny sitä täydellistä tatuointia. Mul on pyöriny päässä leijonatatska mut alunperin oisin halunnu ne drama facet. Ei kuitenkaan tullu sellast tarpeeks hyvää ideaa mua vastaan KUNNES KAUNIINA MAANANTAIAAMUNA ! Sain idean erityisen kuvioiduista noista ilo/suru kasvoista joiden kasvot muistuttais oikeastikkin sitten ihmisen kasvoja. Tunnilla piirtelinkin ensimmäisen luonnoksen ja tykästyin niin paljon että idea on se nyt. Katotaa kauan mulla menee vaa piirtää se siihen muotoon kunnes oon tyytyväinen. Mä oon sen verran perfektionisti että kauan saattaa olla erittäin pitkä aika...  Tos kuvas näkyy vasta eka luonnos, mut se selittää kyl aika hyvin mun idean mimmost mietin. Laitan sit kuvaa ku oon päässy vähän pidemmälle suunnittelus ja piirrelly ton uudelleen mont kertaa parempana !
Mut kaikenkaikkiaa erittäin hyvä päivä siis !!



Selailin eilen mun kännykän 6 000 kuvaa läpi ja huh mikä tunnemyrsky. Niin paljon on ehtiny tapahtua ja löyty niin paljon kuvia joita en oo muistanukkaa. Ja nyt se ikävä iski sit sitä mun toista puolta kohtaan... Pieni pallero Floridassa ❤ huh huh miten urpoja ollaan oltu ku kattelen näitä kuvia. Gotta love you. Toisaalt myös te muut ihanat, mikä ikävä iskikää noiden kuvien kautta ! Nyt laitanki tähän loppuun mun mielest ne parhaat palat ja paljon haleja just teille. ( ja en voinu ees laittaa parhaita kuvia ku muute mut kuristettais varmaa... )

Xoxox
Oona














.

1 kommentti:

  1. VOI EI ihana kulta musu rakas palleroni mulla on niin ikävä sua myös ! MUTTA selvitään sillä että tämä meidän KAUKOSUHDE vaan vahvistaa meitä ! <3

    VastaaPoista