perjantai 9. toukokuuta 2014

Viimeisiä viedään.

Työharjoittelusta terkkuja vaan kaikille !




Täällä mä istuskelen Tampereen yliopiston radio Moreenin toimituksessa. Viimeiset pari viikkoa täällä Tampereella käynnistyy maanantaina... Huh huh. Aika on mennyt kyllä nopeasti !

MUTTA,  mä todellakin olen tykästynyt tähän hommaan ! Tää Moreeni on Tampereen paikallisradio, joka lähettää ohjelmaa aina 16-22. Muuten täältä kanavalta voi kuulla rauhottavaa klassista musiikkia. Mut se ohjelma mitä tää kanava lähettää, on ihan mahtavaa. 16-17 tulee Verstas, joka käsittelee aina ajankohtaisia asioita jostain mielenkiintoisesta näkökulmasta. Sen jälkeen ilta menee niin, että tulee musiikin, kulttuurin ja politiikan erikoisohjelmia. Esimerkiksi tääl pyörii semmonen ohjelma kun Räppiö joka käsittelee nimensä mukaisesti räppiä.

Must on ihana että on vielä olemassa tämmösiä radiokanavia jotka puhuu asiaa, eikä puhu vaan semmosta " puhutaan jotain koska on pakko puhua". Täällä on harjottelussa aina alan opiskelijoita, jotka tuo uusia näkökulmia tänne ja must se on mahtavaa kun uskalletaan ottaa riski ja puhua jostain painavammastakin. Ja parasta on se, että otetaan asioista selvää. Kaikki on aikalailla mietittyä. Suosittelen tutustumaan tähän kanavaan. Voi nimittäin olla että tän toiminta loppuu, sillä Tampereen yliopistolla ei ole muka finansiaalisesti varaa tähän. Tosi ikävää.

Mutta se siitä mainostuksesta ;)



Sain kutsun Metropoliaan television- ja radion- koulutusohjelman pääsykokeisiin. Mua jännitti aivan hirmusesti, koska ne ennakkotehtävät meni mun omasta mielestä vähän sillee sinnepäin. Mut mukava et taas tänä vuonna tulee sama rumba uudelleen kun viimevuonna. Tosin se kuumottaa vähän, että jos haluun parantaa viimevuodesta, niin mun on päästävä sisään. Jos en pääse, se tarkoittaa vaan että vedin huonommin kun viime vuonna. HUI.

Tää on hirmu hauskaa, kun en oikee vieläkään oo varma mun kesästä. Että missä meen ja mitä teen. Toivottavasti se selviäis tässä lähipäivinä, en oikeen tykkää tämmösestä epävarmuudesta :/

Mutta mulla menee kaiken kaikkiaan hyvin, oon erittäin onnellinen.



Toivottavasti tekin ootte <3

xoxox
Oona

ps. Täs on viel mun vapusta muutama kuva. Olin Lassin kanssa stadissa ( Tai no itseasiassa yllätin sen. Mun piti olla Tampereella mut teinki yllärivisiitin Helsinkiin ;) Se ilme ois pitäny saada nauhalle ! :)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti