keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Happy moment.

Vaikka viihdyn voitsilla, en oo ollu vähää aikaa mistää nii ilonen ku siit ku tiesin pääseväni oikeesee kotii tänne Helsinkii viettää pitkää viikonloppua. Oli kans hienoo saada nää kauneimmat läksiässanat mun ihanilt koulukavereilt     " etsä voi  lähtee, kelle me sit nauretaa" love you hei. 



Ps. Ainii. Mä ja mun uus harrastus !! Hui.

Kuumotti vähän vaan kaikota ja skipata kaks päivää koulua kun ruvettii opettelee laitteiden käyttöä, eli musiikin ja puheen miksaust. Hitto must kaikki kuulostaa samalta vaik kuinka vääntelis bassoa sun muita eri suuntii... Mur. Onneks saadaa ensviikol sit avaimet meiän radiotaloon ni voidaan treenailla siel nii paljo ku halutaa. Tätä mä oonkin oottanu !! Saatiin myös ton vierailevan puhemaikan kaa selville mun sähähtävän stadilaisen ässän alkuperä ja voin alkaa treenaa sitä pois. En haluu pissisässää tavaramerkiks :D


Eilen sit päätettii sillai tiistaita vähä juhlistaa ja käytii Sipen kanssa ostamassa saippuakuplia ja niitä puhalleltiinki kunnolla. Paluu lapsuutee ;) mielenkiintonen ilta joo ja aamulla väsymyst, autinkolasei ja huonoo läppää yritettiinki selitellä zombieviirust tartuttavilla hämähäkeillä... Onneks oli mielenkiintost opetust ni jakso keskittyy loppuu saakka ja sen jälkee hypätä autoon ja ajaa kohti rakasta ( ei enää nii ) Stadia ❤


Pääsin toho sisäpuolelle meiän kämppää ja samantien tuliki itku. Okei oon itkupilli joo, mut emmä nyt oo ennen asuntoo tullessa alkanu itkemään :D oli vaa nii kovast kaivannu ehk viel näit vikoja päiviä kämpässä kultamuru kämppikseni kanssa. Syy miksi siis tulin tänne oli se kun paras ystäväni päätti kaikota Floridaa au pairiks. Ensyön jälkee onki pitkä aika näkemät, ja vaik oon samanlaiset heipat jo muutamalle onnistunu sanoo, ei tää kyl yhtää helpotu. Varsinki ku kyseessä on paras ystävä, toinen puolisko ja maailman  hömpin tyttö. Vähä jänskättää päästää pikkune maailman toiselle puolelle, mut onneks tiiän et se aina tulee pärjäämään loistavasti. Emmä ees sano et haluisin Nooran jäävän Suomeen, koska tiiän et se haluu lähtee ja jos se kerta on happy, olen myös mä. ❤ !! Mahtavaa reissua rakas, täällä odotan sua sitten ! 


Hahha naurettii täs Nooran kaa yks päivä 
et jokaisessa meiän kuvassa jompikumpi on antamas pusuu tai jommalla kummalla kieli ulkona. Hirmu classy. No, turha esittää jotai muuta ku on ;) 

 
En kestä...

Mut nyt nukkumaan pitkäst aikaa kunnon yöunet parhaassa sängyssä FOREVER ALONE ja nautin siitä enemmän kuin paljon. :)) hyvää yötä ihanat !!! 

Xoxox 
Oona

Pps. Aika hämärä toi BB tänä vuon... Kattoisinki jopa mut mun hermoon jostain syyst vaa käy tää yks blondi asukas aivan ja liikaa... Sanokaa mitä sanotte mut hei Andy McCoy ja Frederik samas talos, aika jännää tulee varmast olee :D ainaki mua nauratti kovast ku äsken satuin kattoo jakson telkust. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti