maanantai 2. joulukuuta 2013

" A happy smile is a curve that sets everything straight "

Onnellisuus. Onnellisuus on mahtava tunne. Se menee koko kropan läpi niin et lankee vaan sellanen lämmin ja hyvä olo kaikkialle. Ehkä just sen takia, että se tunne tuleekin niin harvoin. 
Jos se tulis useemmin, ei onnellisuus ehkä tuntuiskaa niin mahtavalta. Vähän niiku mikä tahansa. Liikaa mitä vaan, ni tulee immuuniks sille. Se ei tunnu enää missään.  Onneks mä en oo vielä tullu immuuniks millekkää. Ei oo mitää parempaa kun tuntea asioita. Ne huonotki jaksaa, koska ne kaikki hyvät tuntuu niin mahtavalta sen jälkeen. Se on jännä, miten muutama ihminen muutamalla sanalla, voi tuoda tän harvinaisen tunteen. Se tekee just niistä ihmisistä mulle erityisiä. Vaikka niihin ihmisiin ei ehkä pitäis tulevaisuudesa enää yhteyttä, ne ihmiset tulee aina olemaan niitä, joita ajattelee lämmöllä. Ne jotka muovas musta mut. 



Olipas filosofinen maanantai. Oon ollu uppoutunu satanismin kiehtovaan maailmaan ja etsiny mulle tarinaa, jonka haluisin mun radiodokkarilla kertoa. Mun pointti ja ajatus siitä, mitä haluun dokkarillani sanoa alkaa muodostua. Jipii. Hyvä päivä siis takana. 
Täällä alkaa vähä kääntyä se käsitys siitä, että kaikki maanantait olis kurjia. Oisko jopa kolmas maanantai joka oli oikeesti hyvä ! :)) hymyilyttää. 

Enkä oikeestaan taaskaan tiiä miks tää onnellisuusaalto menee mun yli, koska realistisesti aateltuna, mul ois miljoona huolehdittavaa asiaa.  

Tällä viikolla meitä opastaa Ari Welling haastattelutaitojen saloihin ja huomenna lähetäänki tekee Tampereelle ekoja haastiksia. Burgerointikaksikko, OonaJyri vauhissa taas. 


 
Meiän valokuvausviikon kuvista valittiin n.20 kuvaa tonne näyttelyyn ! Oon erittäin tyytyväinen et multa tuli kaks kuvaa ja toinen niistä vielä tehää julisteeks ja toinen ainakin kansion nimen mukaan menee lehdistökuvaks. :) kuvatha on se mun huulipunakuva ja se henkilökuva Soikusta ! Olin kyllä ittekki tosi tyytyväinen niihin.

Nyt adios ja hyvää yötä. 

Xoxox
Oona

 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti