maanantai 22. joulukuuta 2014

I'M BACK !

HOLA !

Omien laskelmieni mukaan oon pysytellyt täältä bloggerista poissa sen seitsemän kuukautta. Aika hieno saavutus eikös niin? Joulun kunniaksi ajattelin tehdä kuitenkin comebackin ! 
En tiedä mistä johtu tai miksi, mutta näin pääsi kuitenkin käymään. 
Tässä viettäessäni hiljaiseloa kaikenlaista ehti tapahtua, kuten arvata saattaa ! 
Oon nyt viettänyt ensimmäisen syksyni Metropoliassa elokuva- ja tv-tuotantoa opiskelemassa. Eli kyllä, mä pääsin sinne sisälle ! Siitä lisää myöhemmin. ;)
 
Tällä hetkellä tää blogin kirjoittaminen tuntuu tosi erilaiselta, koska en pidä tätä enää samasta syystä kun aikasemmin. Minähän perustin tämän blogin siksi, että ystävät pääsis seuraamaan täältä mun kuulumisia sillä aikaa kun olen poissa Helsingistä. Nyt kun oon takaisin Helsingissä kyseisten ystävien luona, niin miksi sitten jatkaisin?

Takaisin tullessani suurimpana yllätyksenä ( tai olisihan se pitänyt tietää ) oli se, että hittolainen, mun kaikilla tutuilla alkaa olla omat elämät. Tottakai aina on ollut oma elämä, mutta nyt sellainen oikeasti aikuinen elämä. Omat asunnot, seurustelukumppanit, opiskelupaikat, työpaikat ja kaikki tuollainen. 
Ei sitä kauheasti useammin edelleenkää osaa vaihtaa kuulumisia ihmisten kanssa. Kun kiire on kaikilla ni ainahan se yhteydenpito vähän jää. Ei saisi tietenkään jäädä, mutta niin siinä tuppaa käymään. Mutta hei, sitä sattuu. Ihan kaikille. ( Kumman Kaa antaa hienoja elämänneuvoja joita kannattaa kuunnella ;))

Eli blogini "ajaa" samaa asiaa kuin aina ennenkin, ehkä tosin hieman erilaisella twistillä. 

Tervetuloa siis seuraamaan mun elämää nyt kun olen aloittanut niin sanotusti puhtaalta pöydältä ! 

xoxox
Oona

ps. Ajattelin omistaa seuraavan postauksen sille, että kerron mistä löydettiin Lassin kanssa sitten se koti. Millainen se on ja ketkä kaksi nöpönenää siellä meidän seurana asustaa ;) Varoitan siis, seuraava postaus tulee olemaan ällösöpö monella tapaa ! 

pps. Viimetalvena? Toissatalvena? Näistä kuvista on jo hetki aikaa, mutta toivotaan että jouluksi tulee samanlainen talvi kun silloin on ollut. Näistä kuvista tulee aina hyvä mieli. Niinkuin kuvaajasta Viivistäkin ! 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti