torstai 15. elokuuta 2013

Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen aukeaa

Tosiaan, koska oon huono vastailemaan viesteihin tai muutenkaan ilmoittelemaan itsestäni, päätin perustaa tämmösen pienen blogin :)

  Eli tosiaan nyt mun elämä vähän käänty ylösalaisin kun muutto Tampereelta 25km sijaitsevaan Voionmaan Opistoon  oli edessä... 10kk opiskelua radio- ja televisiotoimittaja-linjalla, jonka jälkeen sitten eteenpäin toivottavasti paljon kokeneempana ja viisaampana ! Saa nähä onks Helsingin jättäminen vaan väliaikasta, vai jääks se taakse vähän pidemmäkskin aikaa... Aika näyttää :)
Ensimmäinen viikko on mennyt täällä hujauksessa. Meiät on karistettu jännityksestä eroon heittämäl meiät niin videokameran kuin radiomikinkin eteen niin, että yhdessä ollaan jälkeenpäin sitten analysoitu tuloksia. Hui. Mut aivan mahtavaa. Tunnen olevani koulutuksen puolest ihan oikeessa paikassa, ja mua harmittaa iha hirveesti ku tunnit on ollu niin lyhkäsiä täällä  vielä !! Jaiks. Kylse sitten  varmaan alkaa kiireistymään tossa ensviikolla ku aletaan siirtyä seuraaviin juttuihin kohti suoria lähetyksiä radioon :) Ja siis ehdottomasti toi radiotalo tulee olemaan se mun toinen koti. Ihan mahtavaa.

Vaikka oon ehtiny olla täällä vasta sen 5 päivää ni eilen sit tuli ensimmäistä kertaa kunnon koti-ikävä, ja pitikin vähän soitella sinne Helsinkiin päin et kuulis tutun äänen. Ku siis tääl on ihan älyttömästi ihania, samanhenkisiä ja avoimia ihmisiä, mut ei ne oo viel kuitenkaan muuta vielä kun tuttui. Mä niin ikävöin jo nyt sitä, kuinka saatto soittaa vaa kaverille et " Hei lähetääks kahville Itäkeskukseen?". Tai sitä kun kotiin tullessa ties et saa olla ihan 100% oma ittensä. Okei, tottakai tiiän et ne kuuluu vaan tähän alkuun... mut silti. Eiköhä tää ala helpottaa tässä parissa viikossa? Saa nähä kun viikonloppuna oon tulossa takas stadiin, kun sain synttärilahjaks VIP-liput sinne Weekendii, ja pääsee näkee taas kaikkia. Heti aste vaikeempi taas palata varmaa tänne supermukavan viikonlopun jälkeen.

Mutta nytten kaikkoan tästä tonne haahuilemaan ja ystävystymään !
Haleja rakkaat xoxox
Oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti